Husregler

For at her kan være rart at være for alle, har vi en række husregler - tjek dem ud her

Husregler

Børnekulturhus Ama’r er et kulturhus med kunst og kultur for, med og af børn. Derfor er huset forbeholdt børn (og deres voksne) som deltager i kulturelle aktiviteter.

Børn skal være ifølge en voksen og leg/ophold i Børnekulturhus Ama'r sker på eget ansvar. Vis hensyn til andre og hold altid opsyn med jeres børn.

Når I er her i dagtimerne er det ALTID skolelærere/pædagogers/forældres ansvar, at børnene passer på hus og inventar, rydder op efter sig selv samt overholder husets regler.

Husets legeområder er konstrueret til aktiviteter og fordybelse – så pas godt på udstillinger og inventar.

Vilde lege, løb og højt aktivitetsniveau henvises til udendørsarealerne omkring Børnekulturhuset. Husk at der både er personale på arbejde og børn,, der undervises i lokalerne omkring jer!

Boldkar på første sal er desværre kun for børn under 6 år.

Klatrevæggen må IKKE bruges som rutchebane.

Cafeområdet

I caféområdet kan I spise medbragt mad, bagefter skal I rydde op, tørre borde af og feje efter jer selv, så der er rart og rent til de næste der kommer.

Køkkenet må kun benyttes af personalet - medmindre andet er aftalt. Børn og voksne kan altid tage vand – brugte krus stilles i/ved opvaskemaskinen.

Kaffemaskinen tager både dankort og mobilepay.